Etykiety

2017-08-10

36 STOPNI NA PLUSIE









Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu

22 komentarze:

  1. ... gdyby tak wszystkie zwierzątka miały tak pięknie ! ... upały, idźcie już sobie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie się chłodniej zrobiło. :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Leje... żar z nieba.

    Oprócz drugiego zdjęcia. Bierzmy przykład! Choć tam też powinniśmy brać przykład w sprawie interwencji. Dbajmy i my o nasze zdrowie, ochłodę, wodę... oraz cieszmy się latem.
    Serdeczności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem dlaczego kocham jesień, oczywiście tą złotą, ciepłą i bardzo kolorową :)

      Usuń
  4. Witaj Jolu.
    Upały mnie dobijają, bo mam problemy pozawałowe. Tylko mój kolega Czasiu z Bieszczadów lubi upały, a zimy nie znosi. U mnie jest odwrotnie.
    Współczuję zwierzętom, zwłaszcza jak się o nich nie dba.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znoszę upałów, jestem po kilku udarach...
      Najbardziej lubię ciepłą jesień.
      W Kielcach poustawiano na ulicach miasta 30 miseczek z wodą dla zwierząt. Na drugi dzień zostały dwie ... Wstyd mi za Kielczan :-(
      Pozdrawiam Michałku :)

      Usuń
  5. Nie jestem amatorem takich upałów, powyżej 30° się topię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wychodzę z domu i tak 'umieram' z gorąca :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia wybrałaś. :D U nas było ponad 40 stopni. Prawie zemdlałam. Nie znoszę upałów od dziecka. Jakoś wytrwałam, ale było ciężko.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie. Miłego weekendu. Tu się ciut ochłodziło. Oby już nie było takich upałów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam, że od środy ponownie wracają upały ponad trzydziestostopniowe, miłego przetrwania :)

      Usuń
  7. U mnie czasami rano na termometrze od wschodu były 44 stopnie. Nie szlo wytrzyma!
    Nawet wentylator nie pomagał.
    Dobrze, że właściciele zwierząt pamiętają o nich, jednak zdarzają się tacy, którzy zostawiają je w samochodach nagrzanych jak piekarniki.
    Bezmyślność ludzka nie zna granic!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu, znowu idą upały ...

      Usuń
  8. Szkoda zwierząt, ale bezmyślność rodziców, którzy wypoczywają z dziećmi na plażach w takie upały przeraża mnie najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przerażające rzeczywiście.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Na upały jest tylko jedno wyjście,tj spakować bambetle i wyjechać na Antarktydę lub Arktykę. Wkrótce zatęski się za Polską..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może to jakieś wyjście jest...

      Usuń

KASZTANKI

Wiatr potargał stary kasztan po złotej czuprynie A tuż obok już kasztanki Skaczą po ścieżynie ...