IGLAKI DWUKOLOROWE ~~ TYLKO WIOSNĄ


Uwielbiam ten czas dwukolorowych iglaków.










Komentarze

  1. ... uwielbiasz, bo są piękne ... nawet w ramki oprawione ... godne tego ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku przyrosty są wyjątkowo duże i zachęcają, żeby je uwiecznić.
      Pozdrawiam Andrzeju :)

      Usuń
  2. The annual growth of spruce is just lovely light green. Greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This year has grown tremendously. Regards :)

      Usuń
  3. Piękne Jolu. Też takie lubię. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku są te przyrosty bardzo duże i przepięknie na drzewach wyglądają cudownie :)

      Usuń
  4. Naprawdę pięknie nam je zaprezentowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę Halszko to one się same zaprezentowały. Było dużo deszczu i iglaki przepięknie rosną :)

      Usuń
  5. Również uwielbiam te iglaki. Takie magiczne. Naprawdę cieszą oko. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię.
      Miłego kolejnego dnia :)

      Usuń
  6. A ja nawet nie mam gdzie tego zaobserwować, wokół same drzewa liściaste :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej szczęścia, te iglaki rosną pod moimi oknami przed blokiem :)

      Usuń
  7. Z tych przyrostów robi się syrop na kaszel, więc są nie tylko piękne, ale też pożyteczne.
    Pozdrawiam w gorący i parny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, sama robiłam syrop sosnowy. Mój syn go uwielbiał.
      U nas też gorąco, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Też bardzo lubię ten czas. Jedno drzewko właśnie tak się prezentuje u mnie w ogródku.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny czas kiedy wszystko się rozwija i kwitnie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Witaj Jolu.
    Piękne są te iglaki. Lubię je, lubię sobie popatrzeć...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię sobie popatrzeć na kwitnącą dookoła wiosnę.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Ja też mam taki iglak, przypomniałaś mi, muszę zrobić mu fotkę. Takie iglaki są śliczne, szkoda tylko, że wiosną.
    Serdeczności.
    P.S.
    Jolu kiedyś miałam taki program do robienia takich ramek do fotek jak Twoje i gdzieś mi zaginął. Byłabym wdzięczna za podanie namiarów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób zdjęcia, bo za chwilę już przyrosty będą ciemno-zielone.
      Zaraz podam Ci namiary.
      Serdeczności Grażynko :)

      Usuń
    2. No właśnie, zaraz chyba pójdę. Chciałam wczoraj to zrobić, ale było mało słonecznie.

      Jolu, ale ze mnie gapa… Przecież ja ten program mam zainstalowany, ten z „Programem”, tylko mu się dokładnie nie przyjrzałam. Wczoraj zaczęłam mu się lepiej przyglądać i dopiero zobaczyłam ile on ma możliwości. Ale dalej nie wiem, skąd te ramki wzięłaś?! Kiedyś miałam taki fajny program, który był bez instalowania. Teraz nie mogę go znaleźć, czyżby go „wykurzyli” :)
      Dziękuję za wiadomość i miłego dnia życzę.

      Usuń
    3. Opisałam ze szczegółami na fb na Twojej poczcie fb. Wejdź i poczytaj, tam masz wszystko
      buziaki :)

      Usuń
  11. Piękne są te odcienie zieleni:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda zieleń jest cudna!
      Pozdrawiam Jolu:))

      Usuń
  12. Mamy sporo choinek świerczków srebrnych,jeszcze są małe ,ale szybko rosną::))Teraz własnie wypuszczają nowe pędy,pięknie to wygląda faktycznie::))Pozdrawiam Jolu.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym roku było więcej deszczu i przyrosty są większe.
      Pozdrawiam Danusiu :))

      Usuń
  13. Jolu, ja mam przed oknem od strony kuchni taki wysoki świerk, który sięga już czubkiem do dachu 4-piętrowego bloku. Też ma teraz jasnozielone "pazurki". Mam frajdę, bo na wyciągniecie reki mogę oglądać różne ptaszki, które wija sobie w nim gniazdka. Często siada mi przed oknem kos i treluje pięknie. Sama radość w sercu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to cudowny widok. Ja też mam dużą jodłę przed samym oknem, też w bloku.
      Wczoraj byłam w cudownym Ogrodzie Botanicznym na Rozstajach - to całkiem prywatny ogród - i uwieczniłam cudowne przyrosty iglaków na różnych gatunkach drzew a jest ich tam mnóstwo. Są cudowne!
      Pozdrawiam Tomku :))

      Usuń

Prześlij komentarz