BOCIAN BIAŁY



Bocian biały z rodzinką :))









Komentarze

  1. ... myślałem, że mi COŚ przyniesie ... nie wyszło ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości ... może przyniesie jakąś niespodziankę...
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Yes, storks are beautiful birds
      Regards :))

      Usuń
  3. Bardzo lubię patrzyć na bociany. Kiedyś mój wujek na wsi też miał bocianie gniazdo na słupie koło domu. A ja znalazłam taki wierszyk o bocianie, który to pisze uczeń szkoły podstawowej. I muszę go zacytować, skoro już o boćku mowa.

    Ledwie świt otwiera oczy,
    brzegiem stawu bociek kroczy.

    W pięknych butach i kapocie,

    będzie szukał żabek w błocie.
    Wzrok wytęża, nasłuchuje.
    Czy coś dzisiaj upoluje?
    Patrzy w lewo, patrzy w prawo
    Między trzciny, między trawy.
    Bezskuteczne, nic nie złapał,
    bo ten bociek straszna gapa!

    P.Sawko, kl.III

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wierszyk:))
      Wszyscy chyba lubimy bociany...
      Serdeczności Grażynko :))

      Usuń
  4. Piekne boćki zdjecia pieknie ozdobione w ramki serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bociany to rzeczywiście piękne ptaki.
      Co do zdjęć to zrobiłam sobie znak wodny, a co tam ...
      Serdeczności Wandeczko :))

      Usuń
  5. Piękne ptaki. Mam bociany nad dachem i ich klekot bardzo mnie uspakaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szczęściarz z Ciebie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Już z rodzinką ? ... Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora, chociaż pogoda przekonuje o czymś zupełnie innym.
      Miło mi, że moje zdjęcia się podobają. Sama byłam zaskoczona, że spotkaliśmy w drodze taką miłą rodzinkę :)

      Usuń
  7. tez mnie dziwi, ze juz z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, gdzie Ty wypatrzyłaś taką cudną bocianią rodzinkę?
    Fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W świętokrzyskim, które niezmiennie czaruje.
      Przejeżdżaliśmy gdzieś w okolicy Staszowa i Rakowa i w jakiejś wsi zauważyłam bociany w gnieździe. Mąż się zatrzymał a ja z wrażenia zapomniałam zapisać nazwy tej niewielkiej wsi.
      Zdjęcia 'z dołu' niestety, gniazdo było bardzo wysoko.Myślałam, że nie będzie widać mieszkańców a tu proszę .....:))

      Usuń
    2. Masz bardzo dobry aparat, że zdjęcia wyszły tak wyraziste i ładne:)

      Usuń
  9. Cudowne, wiosenne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bociany. Poświęciłam im cały tekst w drugiej książce.
    Pozdrawiam Jolu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz