NA GRZYBY



















Komentarze

  1. Great pictures! I do not recognize all mushrooms. Greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. With atlas you have to go ...
      Regards :)

      Usuń
  2. W tym roku podobno obrodzilo grzybami, a piekna dokumentacje mamy przed sobą. Nigdy innych, niż kurek, grzybow nie potrafiłam dostrzec. Pozdrawiam Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne grzyby które jadam w niewielkich ilościach to pieczarki ... podziwiam za to wszystkie. Te wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne okazy, nawet te czerwone :) U mnie też wysyp w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybów w tym roku jest mnóstwo :)

      Usuń
  5. Piękne grzyby Jolu. Te czerwone szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ... kiedyś to moje hobby ... pozostały wspomnienia ... jeden z przyjemniejszych "bzików" ... szkoda, że już poza mną ... zbierałem te, do których nie miałem wątpliwości ... w tym roku, teraz, u nas wysyp prawdziwków ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lasach jest mnóstwo grzybów, pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Te w kropeczki mają wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No przepiękne zdjęcia. Zachciało mi się pójść do lasu. Może przejdę się jutro, bo ma być lepsza pogoda. :) Piękny post. Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając te kurki i borowiki mam ochotę na dobrą jajecznicę z grzybami... ech... chyba jutro przejdę się do warzywniaka - sama na grzybach się nie znam i nie mam odwagi eksperymentować ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest dobre wyjście ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jakie okazy, no no... w mojej okolicy kiepsko, bo las bukowy, ale nieco dalej ponoć można niezły kosz nazbierać, w końcu w puszczy mieszkam :)

    Pozdrawiam ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka ze Stanów napisała na fb, że u nich też jest wysyp grzybów. No to chyba mamy światowy urodzaj ....
      Pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  11. Uwiwlbiam grzyby, wszystki i bardzo lubiłam je zbierać no i oczywiście jeść, Teraz kiedy nie mogę już na nie chadzać, ostaje mi się tylko patrzenie na nie i łykanie ślinki. A w tym roku ponoć jest urodzaj na nie.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Jolu.
    Moja żona lubi zbierać grzyby. Ja lubie spacerować po lesie, ale jakoś grzyby się na mój widok chowają.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię chodzić po lesie bez szukania grzybów i t mnie cieszy...
      Pozdrawiam Michale :)

      Usuń
  13. Piękne grzyby.Nawet te których jeść nie należy

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzyby na każdy miesiąc roku.
    Bardzo oryginalnie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz