2017-07-22

REGATY - CEDZYNA k/KIEC



CEDZYNA  to miejscowość znajdująca się 15 km od Kielc w stronę Lublina. Na rzece Lubrzance utworzony jest zalew - drugi, bo pierwszy jest w samych Kielcach. Zalew w Cedzynie cieszy się ogromną popularnością kielczan i okolicznych mieszkańców. Najbardziej lubią go wędkarze, bo całorocznie, plażowicze i wodniacy. Co roku odbywają się  regaty, które są wydarzeniem bardzo widowiskowym a zatem zapraszam na regaty.

Śpieszę z wyjaśnieniem dlaczego tyle motorówek, niektórym wydaje się, że przeszkadzają. Ta czerwona to służba zdrowia, reszta motorówek to sędziowie. Regaty to rywalizacja sportowa i ktoś musi to punktować.

















24 komentarze:

  1. ... scyzoryki gospodarzą wyśmienicie ! ... dookoła góry, w Cedzynie swoje morze ... gdyby wody było mało, niedaleko Borków, Chańcza ... lasów dostatek,różnych atrakcji turystycznych w Kielcach i okolicy ... ja, nieco oddalony scyzoryk jestem dumny ! ... dla Joli nagroda za piękne prezentacje ! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Andrzeju za dobre słowo. Kielcczyzna jest naprawdę urokliwa i jest co pokazać.
    Tak naprawdę to w Polsce jest mnóstwo pięknych zakątków od morza do Tatr.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Yes, it's very spectacular.
      Regards :)

      Usuń
  4. Bardzo tam ładnie. Bardzo przyjemnie.Piękne zdjęcia. Chiałoby się odwiedzić.:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to bardzo ładne miejsce wypoczynku.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  5. Ciekawe wydarzenie, pięknie zrelacjonowałaś nam je za pomocą zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ciekawe, miło mi, ze zdjęcia się podobają
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  6. Anonimowy23.7.17

    Samo piękno, a motorowka tylko psuje wrazenie.Dzieki.Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Małgosiu', a dokładniej kim jesteś?

      Usuń
    2. Anonimowy30.7.17

      Wroclawianka z Gornego Slaska, grubo powyżej 70+, ale na razie bez sklerozy, mase czytam, dziergam, a Twój adres od lat klikam z blogu Michala, bo zawsze zaznacza nowe wpisy. Sama nie prowadze blogu, ale chętnie "uczestnicze " w wycieczkach Stokrotki, Danki czy tej wlasnie. Serdecznie pozdrawiam Malgosia.

      Usuń
  7. Mój mąż bardzo lubił wędkować, więc ten zalew bardzo by mu odpowiadał.
    Regaty pięknie wyglądają i chętnie bym je poodglądała
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wędkarzy jest dużo przez cały rok. W okresie ochronnym na niektóre gatunki widziałam jak łowili ryby i wypuszczali z powrotem.
      Regaty to bardzo widowiskowe wydarzenie.
      Serdeczności :)

      Usuń
  8. Jolu, niedawno znikły mi z mojego bloga adresy wszystkich blogów i bardzo się namęczyłam, aby je odtworzyć. Jednak nie mam adresu Twojego drugiego bloga.
    Gdybyś była tak miła i mi go podała, byłabym wdzięczna.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Nie będę prowadziła tego drugiego bloga. Wpisy sakralne będę robiła na Zielonym. Pomyślałam, że lepszy jest jeden staranny blog, niż dwa byle jakie.
      Blog tamten posłuży mi jako wersja robocza - czasami jest ona bardzo potrzebna.
      Miłego poniedziałku :) U mnie gorąco nie do wytrzymania ...

      Usuń
  9. Urocze zdjęcia:) Widać, że lubisz letnie klimaty :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lato za długie dni i mnóstwo kwiatów. Moją najulubieńszą porą roku jest jesień. Bez upałów, w cudownych kolorach i babie lato :)))

      Usuń
  10. My nad zalewem ewentualnie popluskać się, jakoś fanką regat nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogą wszyscy lubić tego samego, dlatego świat piękny jest :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe wydarzenie.
    Serdeczności Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekaw są takie regaty. A że ja mieszkam w Szczecinie, jak już wiesz, to często nawet przez okno na Odrze widuje takie regaty z daleka.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie położony akwen. Białe żagle, wdzięczny temat do fotografowania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znana brytyjska dziennikarka po przyjeździe do Gdańska, myślała, że samolot wylądował w Amsterdamie; wykrzykując jednocześnie: "jak tu pięknie..."! Gdy i ja pokazałam Twoje zdjęcia pewnej osobie, zapytała: "tak pieknie jest w Polsce?" ;)))
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje prace przyczyniły się do przekonania Gościa o tym, jaka piękna jest nasza Polska
      Serdeczności :)

      Usuń