ROCZNICA

Komentarze

  1. ... rozumiem, że to wnuki ... więc babciu pamiętałaś? ... zachowałaś się godnie? ... najlepsze życzenia ... :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Wnuków :-)

      Usuń
  2. Temat bardzo na czasie. Wszak w maju dzieci przystępują do pierwszej komunii, choć nie jest to regułą (u nas w czerwcu).
    Zapytam za Andrzejem - czy to wnuki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje Wnuki.
      W mojej parafii I Komunia Św. była w tą sobotę, czyli też już w czerwcu. Ale moje Wnuczątka mieszkają na Śląsku :)

      Usuń
  3. A zatem gratulacje i wszystkiego dobrego dla Chłopaków :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Ci Jolu pięknych Wnuków. Wszystkiego dobrego dnia Nich z tej pięknej okazji w Ich życiu. :) . Pozdrawiam serdecznie Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rocznica Tereniu, ale ja lubię te zdjęcia.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Słodziaki. :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, słodziaki ....
      Pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  6. Jaaa,,, a ja myślałam, że mi się w oczach dwoi :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz