2017-04-18

WIOSNY OBLICZA RÓŻNE

















Oh, joj...


32 komentarze:

  1. ... kwiecień- plecień ... to mój miesiąc ... i taki niedobry? ... nawet kicia się dziwi ... u nas dla odmiany deszcz pada ... śnieg znika, plucha! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj od rana sypało, teraz zaczyna się przecierać ale jest bardzo zimny wiatr ... pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  2. Tak też było u mnie o szóstej rano,
    a o dwunastej ani śladu po śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecień - plecień, miejmy nadzieję na poprawę pogody :))

      Usuń
  3. Oh no, is it raining there's snow! Here, we have a lot of frost at night, but fortunately the snow has not come. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna zima tej wiosny u Ciebie Jolu. U mnie, jak na razie, słonecznie i nic nie pada, tylko wiatr przeszkadza. Pozdrawiam Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr i u mnie dobrze wieje.
      Pozdrawiam Tereniu :))

      Usuń
  5. Ale piękna zima tej wiosny u Ciebie Jolu. U mnie, jak na razie, słonecznie i nic nie pada, tylko wiatr przeszkadza. Pozdrawiam Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. W górach jest teraz kompletnie zimowo, czuję się jakby był grudzień :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, aż trudno uwierzyć, że na Twoich zdjęciach gości końcówka kwietnia.
    Ja dzisiaj rano musiałam skrobać szyby i odśnieżać samochód.
    Mam nadzieję, że to tylko stan przejściowy.
    Mimo zimowej aury, pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję.
      Pozdrawiam również wiosennie :))

      Usuń
  8. Czytam... "Wiosny..." -> patrzę na zdjęcia i myślę "Zimy..." - Nie mniej: pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę zamieszania w przyrodzie i naszych umysłach jest :))

      Usuń
  9. Wiosna w tym roku szaleje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu wróciła zima nawet kotek chyba TEO zaglada co to...POZDRAWIAM WIOSENNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, kotek Teo nie może sobie miejsca znaleźć. Z balkonu ucieka - akurat się nie dziwię, po domu się snuje i miauczy. Nie chcę rozumieć co mówi, ha,ha...
      Pozdrawiam też wiosennie, w końcu jest wiosna i nikt nie obiecywał, że będzie upalna :))

      Usuń
  11. O rety Joluniu! Przyjezdzaj do mnie; ogrzejesz sie w wiosennym slonku :) PIEKNE fotografie Jolus :)
    Calusy i cieplutkie pozdrowienia
    z Krainy Slonca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, chętnie bym do Ciebie pojechała, gdybym mogła.
      Buziaczki dla Ciebie :))

      Usuń
  12. No cóż kwiecień plecień:))) Ale tyko patrzeć jak wróci ciepełko:)) U nas dziś było plus 17:) Serdecznie pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale macie fajnie. Mam nadzieję, że i u nas się ociepli
      Buziaczki dla Ciebie Jolu :))

      Usuń
  13. Tak to już w kwietniu jest, że lubi przeplatać... trochę zimy, trochę lata. Tylko, że tej zimy to jakoś więcej jest.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest w naszym klimacie, ale ja wolałabym żeby cieplutko było. A tu się Grażynko nie zapowiada w ogóle, że będzie ciepło.
      I te ciężkie, zimowe ciuchy, buty, eeee ... do kitu...
      Pozdrawiam jednak Grażynko bardzo cieplutko :))

      Usuń
  14. W sumie to kwiecień ,ma prawo spaść śnieg,ale też ,jak wyjdzie słońce, to raz dwa i po śniegu:)U nas też zimno ale bez śniegowej niespodzianki ::)Pozdrawiam Jolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest jak piszesz.
      Pozdrawiam Danusiu :))

      Usuń
  15. Witaj Jolu.
    Kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata. Ot i cała filozofia.
    Pamiętam swoją podróż poślubną w kwietniu 1975 roku. Pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby ubrani wiosennie, a rano spadł śnieg i trzymał do wyjazdu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbadane są wyroki ... Ja brałam ślub w grudniu 1972 roku. Było +6 stopni ciepła, zero śniegu i piękne słonko.
      Pozdrawiam Michale

      Usuń
  16. Na szczęście w moim województwie w kwietniu nie padał śnieg, ale było szaro i zimno.
    Przed chwilą spadł u nas deszcz z gradem. Oby tylko nie zniszczył nam roślinek na działce.
    Teo chyba się dziwi takiej wiośnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed godziną sypał u mnie za oknem śnieg!
      Wiosna kapryśna tego roku
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń