2016-11-12

PARK MINIATUR "ŚWIĘTOKRZYSKO" w ZAGNAŃSKU k/Kielc


Miła sarenka zaprasza miłych Gości do odwiedzenia Świętokrzyskiej Polany...


Rekin zaprasza do swojego królestwa wodnego, czyli do Oceanarium ...



Ja zapraszam do Parku Miniatur  "ŚWIĘTOKRZYSKO"  ...



Park Miniatur Świętokrzyskich  "ŚWIĘTOKRZYSKO"  zajmuje powierzchnię 2400 m kwadratowych. Mieszczą się w nim tylko najważniejsze zabytki regionu świętokrzyskiego. Ja nie mam zdjęcia z lotu ptaka, więc w tą informację trzeba po prostu uwierzyć. Cały Park Miniatur umieszczony jest na planie województwa świętokrzyskiego.
Cały Park Miniatur składa się z 20 najsłynniejszych obiektów architektonicznych województwa świętokrzyskiego wykonanych i uszeregowanych w trzy ścieżki tematyczne:
~~ Zamki i obiekty obronne - świat rycerzy
~~ Obiekty sakralne - w ciszy modlitwy
~~ Zabytki techniczne - przemysłówka

Każde zdjęcie trzeba powiększyć - wystarczy na nie kliknąć





















23 komentarze:

  1. Jolu, choć nie wiem jak gorąco byś mnie zapraszała, to i tak nie pojadę, bo za daleko. Na szczęście mogę zobaczyć te wspaniałe miniatury na Twoim blogu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są interesujące, bo z mojego regionu. Wszystkie dotąd oglądane przeze mnie Parki Miniatur pokazywały obiekty z całego świata.
      Serdeczności Aniu :)

      Usuń
  2. A fun place to be! Greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny.
      Greetings :)

      Usuń
  3. Jolu fajnie wyglądasz. Sarenka piękna, a do rekina to strach podejść. ;) . Szkoda, że mam daleko. Uwielbiam oglądać miniatury. Fajnie, że pokazujesz je na swoim blogu. :) .
    Pozdrawiam Jolu ciepło. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taki parki, bo w wielu miejscach nigdy nie będę.
      Tutaj są miniatury tylko z województwa świętokrzyskiego i to jest właśnie fajne.
      Pozdrawiam Tereniu cieplutko :)

      Usuń
  4. ... byłem miły dla sarenki, uzyskałem jej przychylność ... pooglądałem sobie ... są nasze Kurozwęki, jest mój klasztor pokamedulski ... jest pięknie ... dzięki Jolu, pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło spędziłeś czas oglądając ciekawy Park Miniatur.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda ... daleko ale może znajdę coś podobnego bliżej. A ja lubię takie miejsca zatem dziękuję za podpowiedź do zwiedzania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze Parki Miniatur pokazywały obiekty z całego świata. Teraz zaczynają tworzyć obiekty regionalne i to jest chyba właściwy kierunek.
      Zapraszam do odwiedzenia tego ciekawego miejsca.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Oglądając zdjęcia znalazłem jeszcze trzy cele, których nie widziałem. Może w przyszłym roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej wskazane.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Też znalazłam kilka miejsc w których nie byłam.
    Zapisuję w zeszyciku.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz koniecznie i daj znać, jak będziesz w podróży to się spotkamy.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. fantastyczna relacja fantastycznej Osoby z fantastycznego miejsca ...
    ale się ciekawie czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Malinko i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Co prawda, jak dla mnie to za daleko, żeby ten park odwiedzić, ale chętnie sobie obejrzałam miniaturki. Są śliczne!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie miejsca.
      Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  10. Dzięki Tobie Jolu oglądlam piękny park miniatur zdjecia piękne bardzo dobra lektura na zimowe wieczory serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Wandeczko równie serdecznie :)

      Usuń
  11. Prawie zawsze nie jest możliwe zwiedzenie wszystkich zabytków danego regionu. Miniatury w dość przyzwoitym stopniu to urealniają. Świetna prezentacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam dotąd miniatur regionalnych i to mi się tu najbardziej podoba.
      Pozdrawiam Wieniu :)

      Usuń
    2. Nie widziałam dotąd miniatur regionalnych i to mi się tu najbardziej podoba.
      Pozdrawiam Wieniu :)

      Usuń