2016-08-23

KLIMCZOK



Klimczok - 1117 m n.p.m.  -  to szczyt w północno-wschodniej części Pasma Baraniej Góry w Beskidzie Śląskim. Przez Klimczok przebiega granica administracyjna Bielska-Białej. Przez szczyt przebiega także granica pomiędzy Śląskiem a Małopolską.







Klimczok cechują duże opady. Na słoneczne dni można tu liczyć zaledwie 79 dni w roku.
Ja to mam szczęście! Trafiliśmy na jeden z 79 dni słonecznych na Klimczoku!









W I D O K I   z   K L I M C Z O K A 














































16 komentarzy:

  1. ... ale tam piknie ... jo na te górke bym nie wyloz ... naprowde, byłaś tam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecie na Szyndzielnię zawiozła mnie kolejka linowa a ja z moją chorą łąkotką spacerkiem od schroniska Szyndzielnia do schroniska na Klimczoku... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 1117 m n.p.m.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie tam:)))) Byłam też:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urocze miejsce i dla mnie przyjazne bo większość wysokości pokonałam kolejką linową.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Alez tam pieknie Jolu. Fajne fotki. :) .
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Tereniu i dzięki kolejce linowej dałam radę tam być.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie tam.
    Świetne zdjęcia Jolu.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,
      pozdrawiam Moniko :)

      Usuń
  6. Pięknie... Wspaniałe widoki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widoki cudne.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Niestety, nie byłam tam, ale widoki są przeurocze.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,
      pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  8. To pierwsze zdjęcie to jak obraz.
    Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń