2016-07-17

WIEŻA CIŚNIEŃ



Zakładowa wieża ciśnień kieleckiego Zakładu Urządzeń Chemicznych i Armatury Przemysłowej   CHEMAR   istnieje od 1955 roku.





Kielecki Park Technologiczny kilka lat temu złożył ofertę uruchomienia na szczycie wieży kawiarni a na ścianie wieży - ściany do wspinaczki. Są też chętni do zakupu wieży, ale obecny właściciel - Chemar - nie spieszy się z decyzją o sprzedaży obiektu.



Wieża Ciśnień w dalszym ciągu jest czynna i zaopatruje w wodę między innymi zakłady przy ulicy Olszewskiego a także Kielecki Park Technologiczny.



8 komentarzy:

  1. ... i niech zaopatruje ... działań tylko dla kasy nigdy bym nie zaakceptował ... takie pomysły w wielu miastach już były ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że to kwestia: ... ile ....
      Na razie jest spokój.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W jednym z moim miast powiatowych mojego województwa jest urocza wieża poniemiecka, podobna do tej, którą nam prezentujesz. Musiałabym sprawdzić w internecie, do kogo ona należy.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre wieże ciśnień są naprawdę ładnej architektury
      Pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  3. Lubię takie miejsca. Mam w okolicy kilka takich wież, ale nie wszystkie w tak dobrym stanie.Pomysł na kawiarnię jest dobry, widok z góry pewnie jest wspaniały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, nie miałam okazji być na górze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Taka sobie ta wieża, ta ciechanowska bardziej mnie się podoba. Ta Wasza ma jednak plus, bo jest czynna, a nasza marnieje.
    Pozdrawiam Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam ją na zdjęciach, jest rzeczywiście bardzo ładna. Może znajdzie się ktoś kto ją zagospodaruje...
      Pozdrawiam Tereniu :)

      Usuń