2016-06-22

PARK MINIATUR w KRAJNIE



KRAJNO  to miejscowość granicząca ze Świętą Katarzyną, z której wchodzimy na Łysicę 612m n.p.m. Park Rozrywki Sabat Krajno powstał w 1999 roku i datę tą trzeba rozumieć chyba  jako czas zakupienia gruntów przez właściciela i uruchomienie stoku narciarskiego. Dużo, dużo później zaczęto budować Park Rozrywki i Park Miniatur. Z roku na rok jednak w obiekcie pojawiają się nowe atrakcje. Obok tras narciarskich rozbudowano Park Rozrywki i Miniatur 'Wonderful  World', Park Linowy, Tor Quadowy, Plac Zabaw dla Dzieci z atrakcjami. Nad Wodospadem Niagara można tu jeździć na tyrolkach i oczywiście robić piękne fotografie. Na stałe wpisuje się w to urokliwe miejsce kolejna już edycja imprezy 'Zlot Czarownic', o którym pisałam wcześniej. Zapraszam na spacer po Parku Miniatur.




























28 komentarzy:

  1. Anonimowy22.6.16

    Przemila Autorko, od dawno codziennie sprawdzam co można podziwiać tym razem, wielkie dzięki Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... wystarczy do Krajna ... dzięki Joli mamy tego tyle, że trudno od razu pojąć ... Chiny, USA, Europa, Afryka i to w jeden dzień za parę złotych ... a my na kompie za free ... dzięki ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju, mała poprawka.... my na kompie za abonament, no....:-)))

      Usuń
  3. To dziś jest nowa fotka :)
    Wczoraj spotkałem się ze znajomą z Kieleckiego Twojego regionu. Znaliśmy się z Internetu ponad 6 lat! I przy okazji jej wizyty w Warszawie w sprawach wizowych poznaliśmy się realnie. I już jest temat na bloga :)


    Nie było mnie tu. Trudno byc wszędzie. Fotki bardzo dobre. Technicznie też. Cieszę się jak ktoś potrafi coś ciekawego wymyślić, zrobić i podzielić się z innymi. Warto przyciągnąć turystów i przy okazji rozreklamować region. Turystyka to potężna gałąź gospodarki. Popieram jak najbardziej.
    Tu jak zwykle się wymądrzyłem. Już tak mam.
    Hej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, zaraz ją obejrzę...
      Nie przepadam za miniaturami wielkich budowli, bo nie może być właściwych doznań emocjonalnych kiedy obok jest miniatura z zupełnie innej części świata. Podziwiam jednak kunszt takiego mini arcydzieła.
      Też się wymądrzyłam, ha,ha....
      Pozdrawiam...:)

      Usuń
  4. Niedaleko Andrychowa w Inwałdzie, także jest Park Rozrywki połączony z Parkiem Miniatur. Dla dzieci to wielka frajda. W tym jeszcze nie byłam może kiedyś się wybiorę. Świetne zdjęcia Jolu.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, byłam w Inwałdzie i mam mnóstwo zdjęć.
      Dzięki Moniko, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Sześć obiektów spośród tych miniatur widziałam w oryginale.
    Byłam tylko w dwóch parkach miniatur i zawsze podziwiałam precyzję wykonania.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające miejsce. Wszystkie modele wyglądają niesamowicie wiarygodnie. Ależ ludzie mają talent.
    Pozdrowienia z upalnych Jerzmanowic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ludzie talenty, to fakt...:-)

      Usuń
  7. Lubię parki miniatur i chętnie po nich spaceruję. Ten wciąż czeka na moje odwiedziny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawy i ciągle się rozwija, polecam Park i polecam świętokrzyskie. Przy okazji zapraszam do Kielc...
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. wspaniałe zdjęcia, wspaniałe miniatury. Dzięki za wycieczkę internetową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Basiu serdecznie...

      Usuń
  9. No właśnie dziś i jutro maja byc w Warszawie rekordowe upały. Jest impreza Wianki na Wiśle ale nie wiem czy w taki upał się tam przejdę.

    Postaram się tam kiedyś wpaść i zobaczyć ten park na własne oczy. Liczę, że to będzie na emeryturze.
    Pozdrawia jak na razie "młody i gniewny" :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej wskazane, zapraszam do Kielc...:)

      Usuń
  10. Bardzo fotogeniczny Park Miniatur chyba się wybiorę cudowne zdjęcia serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź Wandeczko, tylko nie zapomnij mnie o tym fakcie powiadomić.
      Zapraszam serdecznie
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Witaj Jolu.
    Fajny jest ten park miniatur. Byłem w podobnym w Kowarach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, lubię takie miejsca. Warto odwiedzić Krajno. Pozdrawiam upalnie, ufffff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upał jest niemiłosierny, ale do Krajna przyjechać zawsze warto tak jak do Kielc. Też serdecznie zapraszam...:)

      Usuń
  13. Przepiękne fotografie, uwielbiam takie miejsca. Pozdrawiam serdecznie. 🌞 🌞 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też....
      Pozdrawiam Loteczko..:-)

      Usuń
  14. To coś dla mnie .Takie oglądanie::))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Największą zmorą dla fotografa w takich miejscach okazują się...słupy wysokiego napięcia i kable - u Ciebie też na jednym zdjęciu są;) Gdy byłam w Inwałdzie, musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby nie było ich widać w tle;)
    fajne miejsce!

    OdpowiedzUsuń