2016-05-22

Czerwone kasztanowce


Właśnie teraz kwitną i są cudowne...







24 komentarze:

  1. Witaj Jolu kasztanowce są rewelacyjne cudowne zdjęcia pozdrawiam w sloneczną niedzielę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne Wandeczko i obsadzają nimi coraz więcej miejsc.W ubiegłym roku-jesienią posadzili szpaler tych drzew koło mnie, nie posiadam się z radości. Te na zdjęciach są z centrum miasta, gdzie rosną już kilka lat.
      U mnie też słonecznie, pozdrawiam cieplutko;-)

      Usuń
  2. ... czy trzeba lepiej, tu można się nimi nasycić ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku będę je prezentowała, bo jest ich w Kielcach coraz więcej i są cudne.
      Pozdrawiam...:-)

      Usuń
  3. Jolu dziękuje Ci za poradę w sprawie zdrowia. Skorzystam ale też po pracy przejdę się jednak do lekarza.

    Właśnie oglądając te drzewa u nas byłem zdezorientowany czy to kasztanowce czy nie. Teraz wiem. Dziękuje. Ale i pozdrawiam :)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas nie widziałam czerwonych, tylko różowe, nawet wczoraj je fotografowałam w parku. Te też pięknie wyglądają. Pozdrawiam Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są piękne.
      Pozdrawiam Tereniu..:)

      Usuń
  5. Cudowne Jolu, u mnie nie widziałam, może też posadzą.
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest moda na różowe kasztanowce, to może posadzą.
      Pozdrawiam Elu..:-)

      Usuń
  6. Jadąc z wczoraj z pracy byłam zachwycona kasztanowcami. Szczerze mówiąc zastanawiałam się co to za piękne drzewa rosną w parku. Dzięki Tobie Jolu mam jasność sytuacji. Powiedz mi tylko, czy te czerwone kasztanowce rosną tak samo duże jak białe - bo mam wrażenie, że ich korona jest bardziej kulista, a drzewa mniejsze? Te, które pokazujesz na zdjęciach wyglądają na szczepione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim osiedlu rosną białe kasztanowce też mniejsze. Myślę, że to są inne odmiany tych cudownych drzew. Jednak mniejsze nie oznacza małe, to też spore drzewa.
      Pozdrawiam Mario..:-)

      Usuń
  7. Piękne. W Olsztynie posadzono naprzemiennie białe i czerwone. Ale chyba masz rację, że zachwycasz się czerwonymi, bo są ładniejsze. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że są nowością wśród kasztanowców, ale lubię wszystkie.
      Pozdrawiam..:-)

      Usuń
  8. Ależ piękne. Przyznam, że nie widziałam jeszcze czerwono kwitnących kasztanowców. Cudowny widok. Pozdrawiam Cię serdecznie Jolu

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już kiedyś je prezentowałaś. Niestety, w moim mieście nigdy ich nie widziałam, a są piękne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie raz je pokażę, bo przy mojej ulicy posadzili cały szpaler czerwonych kasztanowców.
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  10. fajna seria, można patrzeć godzinami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nigdy nie widziałam tak pięknie kwitnącego kasztanowca. Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam jest piękny..:)

      Usuń
  12. Piękne drzewa i cudownie kwitną, zazdroszczę Ci tych drzew na Twojej ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku powinny już pięknie zakwitnąć i na pewno zrobię im właściwą sesję..:-)

      Usuń