RODZINNIE














Komentarze

  1. ... ja ja lubię te kaczuszki ... szczególnie te malutkie ... różne, kolorowe ... a rodzinka na wodzie to coś wyjątkowego ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię i zawsze je fotografuję...
      Pozdrawiam..:-)

      Usuń
  2. Piękna rodzinka zdjecia ujmujace swoim pięknem i matczyną opieka śliczne kaczuszki -rodzina serdecznie i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż dziw bierze, że udało ci się zrobić zdjęcia całej kaczej rodzince.
    Są bardzo piękne.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dzisiaj sfotografowałam na innym zbiorniku wodnym rodzinkę ze starszymi dziećmi.Tak szybko płynęły, że biegłam za nimi żeby je uwiecznić. Na szczęście płynęły wzdłuż jeziora.
      Pozdrawiam Moniko ...:-)

      Usuń
  4. Bardzo dobre ilustracje do powiedzenia, że z rodzinką to najlepiej.... się na zdjęciu wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kacza rodzinka. Radość patrzeć na nie na Twoich zdjęciach, tym bardziej, że sama jeszcze nie widziałam w tym roku maluchów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy odpowiadałam na Twój komentarz i nie ma ani jednego...no, no...
      Maluchy są bardzo fajne..:-)

      Usuń
  6. Dołączam się do zachwytów, ponieważ rozczuliły mnie te urocze kaczuszki. Masz refleks, oko, więc zdjęcia wyszły rewelacyjnie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze trzeba się spieszyć, bo one chociaż małe to pływają jak okręty atomowe.....
      Serdecznosci

      Usuń

Prześlij komentarz