ZIMA...



Niska temperatura i mgła malują zimowe obrazy.....








Komentarze

  1. fajne fotki, taka zima bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też taką bardzo lubię.
      Pozdrawiam..:-)

      Usuń
    2. Zdzisławie, ja zlikwidowałam konto w Google+ i nie mam możliwości napisać komentarza na Twoim blogu.
      Zdjęcia są przepiękne, morze zimą ma niepowtarzalny urok.
      Pozdrawiam serdecznie..:-)

      Usuń
  2. Lubię taką zimę.
    Pozdrawiam Jolu. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zima fajna jest Tereniu
      Pozdrawiam ..:-)

      Usuń
  3. Przecudna ta zima u Ciebie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... zima w mieście też bywa piękna ... wystarczy to piękno dostrzec ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i warto się przyglądać.
      Pozdrawiam ..:-)

      Usuń
  5. Pięknie wykonane zdjęcia Jolu taka zima jest piękna pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandeczko, taką zimę lubię najbardziej.
      Pozdrawiam ..:-)

      Usuń
  6. Natura sama w sobie ma chyba artystyczną duszę - nie byłoby przecież bez tego takich pięknych obrazów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę.
      Pozdrawiam Agnieszko..:-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak natura daje
      Taka kompozycja powstaje...
      pozdrawiam..:-)

      Usuń
  8. Jolu. jeśli chodzi o wizytówkę na FB to sobie przypomnę w weekend jak to zrobiłem. Bo to bylo dość dawno. Pamiętam tylko, że szukałem instrukcji w Google.

    U nas na razie po zimie już. Jest plucha. czekam uparcie nadejścia wiosny i się doczekam :) Fotki piękne. U nas też podobnie było jeszcze przed wczoraj.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, sama też jeszcze raz będę próbowała.
      U mnie też plucha i bardzo silny wicher.
      Pozdrawiam serdecznie..:-)

      Usuń
  9. Zima jeśli jest to musi być właśnie taka, piękna. Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szkoda że wszystko znikło, jest teraz 10 stopni na plusie i wieje .... jak to w kieleckim....
      Pozdrawiam serdecznie..:-)

      Usuń
  10. U mnie już po zimie, była przez jeden dzień i potem się rozpłynęła.
    Zdjęcia prześliczne Jolu.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piękna u mnie też już się rozpłynęła, niestety...
      Pozdrawiam serdecznie..:-)

      Usuń
  11. Tak zaczarowanych krajobrazów zimy dawno nie widziałam. Serdeczności dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak szybko minęło...
      Pozdrawiam serdecznie..:-)

      Usuń

Prześlij komentarz